Valera MasterPRO 3.0 2000W Salon Exclusive suszarka do włosów

  • 13 opinii
  • Kod katalogowy: 9829
  • Producent: Valera
  • Dostępność: Duża ilość (wysyłka w 24h) Duża ilość (wysyłka w 24h)
  • Darmowa dostawa
  • szt.
  • Cena katalogowa: 455,11 zł 359,53 zł
  • Rata już od:
Kupując ten produkt otrzymasz: 359 pktimg
Po opłaceniu zamówienia zostanie Ci przyznana taka ilość punktów lojalnościowych. Żeby zbierać punkty musisz być zarejestrowanym klientem.
Ultra cicha suszarka do włosów Valera Master PRO 2000W zapewnia o 20% szybsze suszenie. Wyposażona została w wyjątkowo wytrzymały silnik oraz funkcję jonizacji.

Szukasz wytrzymałej suszarki do swojego salonu fryzjerskiego? Wybierz suszarkę Valera MasterPRO 3.0 2000W Salon Exclusive, która posiada dużą moc.

Duża moc, wytrzymały silnik

Suszarka Valera MasterPRO 3.0 2000W Salon Exclusive to profesjonalny sprzęt, który idealnie nadaje się do wielogodzinnej pracy w salonie fryzjerskim. Jest to zasługa przede wszystkim niesamowitej mocy suszarki, która wynosi aż 2000W. Duże znaczenie w tym temacie ma także wyjątkowo wytrzymały silnik AC-Motor—2000W, który ma wydłużoną żywotność nawet do 1200h. Bardzo wysokie osiągi to zasługa specjalnej technologii SMART AIR FLOW, która zapewnia optymalny przepływ powietrza przez suszarkę. Zimny nawiew w suszarce to gwarancja gładszych, zdrowych i mniej elektryzujących się włosów. Szukasz uniwersalnej suszarki, która sprawdzi się w przypadku każdych włosów? wybierz więc suszarkę Valera MasterPRO 3.0 2000W Salon Exclusive, która posiada aż 6 kombinacji nawiewu i temperatury, dzięki czemu możesz ją idealnie dopasować do potrzeb włosów. 

Dane techniczne:

  • Generator jonów,
  • Maksymalny przepływ powietrza 66m^3/h,
  • ULTRA CICHA głośność tylko 59 db,
  • Ochrona koloru włosów farbowanych (technologia Color Care),
  • SMART AIR FLOW technologia optymalnego przepływu powietrza przez suszarkę daje bardzo wysokie osiągi,
  • Dzięki SMART AIR FLOW czas suszenia krótszy o około 20%,
  • Przycisk zimnego nawiewu,
  • 6 kombinacji nawiewu/temperatury,
  • 2 ultra wąskie dysze koncentrujące nadmuch powietrza (6 cm i 7,5 cm),
  • Nienagrzewająca się dysza 7,5 cm TOUCH ME,
  • Zdejmowana metalowa  osłona silnika,
  • Waga: 425g
  • 3 metrowy, obrotowy kabel SuperFlex z uchwytem i ROTOCORD,


Okres 2 - letniej gwarancji dla profesjonalistów na silnik suszarki

Producent: Valera
Technologia: ceramiczna
Wielkość suszarki: standardowa
Jonizacja: Tak
Prędkość nadmuchu: 66m3/h
Zimny nawiew: Tak
Regulacja temperatury: 3-stopniowa
Waga: 425g
Poziom hałasu: 59dB
Akcesoria dodatkowe: 2 x koncentrator powietrza
Wbudowany tłumik hałasu: Nie
Przewód zasilający: 3.0m obrotowy - Rotocord
Regulacja siły nawiewu: 2-stopniowa
Kolor suszarki: czarny
Moc urządzenia: 2000W
Zobacz video
Pytania i odpowiedzi
Opinie o Valera MasterPRO 3.0 2000W Salon Exclusive suszarka do włosów
Recenzje użytkowników Dodano
Suszarka jest mega polecam leciutka cicha dobrze się nią pracuje. Tranzakcja szybko zrealizowana. Polecam
Profesjonalna suszarka - bardzo szybko suszy włosy.
Wszystko ok, produkt zgodny, Polecam.
Fajna suszarka, nie ciężka. Wszystko zgodne z opisem. Szybka dostawa.
Bardzo fajna suszarka, cicha, lekka, mocna, nadaje włosom połysk, dzięki Rotocord kabel się nie plącze, a użytkowanie jest bardzo wygodne . Idealna do podróży.
rewelacyjny sprzęt, warty każdej ceny. Bez najmniejszych wątpliwości polecam!
Kupiłam do użytku domowego Długi kabel który się nie plącze super Włosy nie są przesuszone Często susze włosy 7 letniej córce wiec nakładka sprawdza się fantastycznie Nie obawiam się że córka się poparzy
Polecam, to znakomitej jakości urządzenie, bardzo dobrze się z nim pracuje. Suszarka jest cicha i szybka. Nie niszczy włosów,doskonała do suszenia i modelowania włosów.
Bardzo profesjonalna pomoc przy wyborze sprzętu, przesyłka zrealizowna w terminie, sklep wart polecenia podobnie jak produkt
Suszarka wręcz doskonała, nie dość, że tak cicho suszy włosy, to jeszcze robi to znacznie szybciej niż wszystkie dotychczasowe modele. Włosy po wysuszeniu są gładkie, błyszczące i bardzo miękkie.
lekka, poręczna i wydajna suszarka, służy moim włosom, bardzo szybko suszy i nie hałasuje jak inne modele.
Jak sama nazwa mówi MasterPro, suszarka warta swoich pieniędzy, włosy ani sie nie elektryzują ani sie nie puszą mało tego sa mega błyszczące i wyglądają na bardzo zdrowe
Polecam! Super!
widget po rozwinięciu