Kiedy otrzymam zamówienie?

Przesyłki wysyłamy 5 razy w tygodniu firmą kurierską GLS oraz Pocztą Polską.

  1. Wysyłka towaru przy przedpłacie przelewem na rachunek bankowy, realizowana jest zazwyczaj następnego dnia roboczego, po zaksięgowaniu wpłaty (wraz z kosztami przesyłki) na naszym koncie.
  2. Wysyłka towaru za pobraniem realizowana jest zazwyczaj kolejnego dnia roboczego od daty otrzymania zamówienia.

Nasz sklep fryzjerski posiada własny obszerny magazyn, w którym znajduje większość produktów dostępnych na stronie, mimo to może zdarzyć się sytuacja, że danego produktu nie ma dostępnego. W tej sytuacji nasz pracownik skontaktuje się z Państwem aby przekazać wszelkie informacje o czasie realizacji zamówienia.

W sytuacji gdy nie ma dostępnego danego produktu postaramy się sprowadzić go dla Państwa w najszybszym możliwym czasie. Prosimy o kontakt, a nasi konsultanci odpowiedzą na wszelkie pytania o danym produkcie, czasie oczekiwania oraz cenie.

widget po rozwinięciu