Termin i koszty dostawy przesyłki.
Dokonując zakupu w sklepie www.fryzomania.pl, masz do wyboru sposoby płatności za zamówienie:
Przesyłki pobraniowe wysyłane są w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, przesyłki po wpłacie na konto wysyłamy w czasie 24H od zaksięgowania wpłaty, natomiast zamówienia na raty, po otrzymaniu informacji o przyznaniu rat.
Warunkiem tak szybkiej wysyłki produktów jest oczywiście ich dostępność, dlatego składając zamówienie, prosimy zwrócić uwagę na informację o ilości dostępnych sztuk i ewentualnym terminie oczekiwania.
O każdym opóźnieniu realizacji zamówienia, poinformujemy Cię osobiście!!!
Szczegóły poniżej:
FORMA DOSTAWY | FORMA PŁATNOŚCI | WARTOŚĆ ZAKUPÓW | KOSZTY PRZESYŁKI |
List polecony do 500g | Płatność przelewem, Szybkie płatności PayU / Karta |
do 350 zł powyżej 350 zł |
6.50 zł 0 zł |
List polecony od 500g do 1000g | Płatność przelewem, Szybkie płatności PayU / Karta |
do 350 zł powyżej 350 zł |
8.70 zł 0 zł |
Przesyłka pocztowa 48H | Płatność przelewem, Szybkie płatności PayU / Karta, Raty PayU |
do 350 zł powyżej 350 zł |
11,90 zł 0 zł |
Przesyłka pocztowa 48H | Płatność przy odbiorze | do 350 zł od 350 do 600 zł powyżej 600 zł |
15,90 zł 4 zł 0 zł |
Inpost Paczkomat | Płatność przelewem, Szybkie płatności PayU / Karta |
do 350 zł powyżej 350 zł |
13,00 zł 0 zł |
Kurier | Płatność przelewem, Szybkie płatności PayU / Karta, Raty PayU |
do 350 zł powyżej 350 zł |
12,90 zł 0 zł |
Kurier | Płatność przy odbiorze | do 350 zł od 350 do 600 zł powyżej 600 zł |
16,90 zł 4 zł 0 zł |
z wyjątkiem mebli fryzjerskich w przypadku, których wysyłka uzależniona jest od wagi produktu i podawana w koszyku przy finalizacji zamówienia.
Ważne: prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu komórkowego w zamówieniu.
Jeżeli w godzinach 8.00-17.00 przebywają państwo w pracy, przesyłka może zostać dostarczona do firmy, w której Państwo pracują. W takim przypadku prosimy o podanie: dokładnego adresu, nazwy firmy oraz numeru lokalu.
Firmy kurierskie dostarczają paczki dwukrotnie, a następnie paczka jest do odebrania w siedzibie firmy kurierskiej przez kolejne 10 dni.
Kurierzy zazwyczaj kontaktują się z klientem, ale nie jest to ich obowiązkiem, dlatego jeśli wiedzą Państwo, że w powyższych godzinach może Państwa nie być pod podanym adresem dostawy bardzo proszę o kontakt z nami. Podamy Państwu numer przesyłki i numer pod którym uzyskają Państwo numer kuriera, który będzie dostarczał paczkę.
Czy dostawa może zostać skierowana w inne miejsce, niż mój adres zamieszkania?
Tak, przy składaniu zamówienia możesz podać inny adres korespondencyjny.
Jakie są warunki wysyłki za granicę?
Koszty dostawy poza granicami Polski widoczne są w formularzu zamówienia, po dodaniu produktów do koszyka oraz wybraniu kraju wysyłki na terenie Unii Europejskiej.
W jaki sposób mogę śledzić swoją przesyłkę?
Po nadaniu przez nas przesyłki otrzymasz e-maila z informacją o zmianie statusu zamówienia zawierającego numer przesyłki oraz linki do stron firm kurierskich. Dzięki temu w każdej chwili, będziesz mógł bezpośrednio śledzić swoją przesyłkę.
Po pierwsze, należy sprawdzić status realizacji zamówienia (za pomocą logowania się do panelu sklepu lub sprawdzenia poczty elektronicznej, na którą został wysłany e-mail z potwierdzeniem wysłania towaru). Jeśli zamówienie zostało zrealizowane i wysłane, należy spróbować odszukać swoją przesyłkę.
Jeśli za opcję dostawy wybrano Pocztę Polską, należy udać się do swojego Urzędu Pocztowego, aby sprawdzić czy zamawiana paczka nie czeka tam na odbiór osobisty. Być może listonosz nie zostawił awizo.
Jeśli za opcję dostawy wybrano firmę kurierską, która zawsze podejmuje dwie próby doręczenia paczki, należy udać się do siedziby firmy kurierskiej wskazanej na awizo, w której paczka czeka do 7 dni na odbiór osobisty. Istnieje również możliwość zlecenia trzeciego dostarczenia paczki za dodatkową opłatą. W tym celu skontaktuj się z nami.
Gdy nie uda Ci się odnaleźć paczki, zadzwoń. Odszukamy zaginioną paczkę wspólnie!
Co daje mi konto w sklepie fryzjerskim Fryzomania.pl?
Konto na sklepie Fryzomania.pl pozwala Ci :
W jaki sposób założyć konto Fryzomania.pl?
Aby założyć konto:
kliknij na "Moje konto" na stronie głównej sklepu, w górnej prawej części ekranu. "Zarejestruj się" jako nowy użytkownik i wypełnij formularz. Po dokonaniu tych czynności Twoje konto będzie już aktywne.
Możesz również założyć konto podczas składania zamówienia. Gdy dokonasz wyboru towarów, przy potwierdzaniu złożenia zamówienia w kartach koszyka, będziesz mieć możliwość zarejestrowania się. W przypadku jakichkolwiek trudności, skontaktuj się z nami.
W jaki sposób odzyskać moją nazwę użytkownika i hasło?
W przypadku utraty hasła umożliwiającego zalogowanie się do sklepu, kliknij na "Moje konto" w prawym górnym rogu ekranu, a następnie na "Przypomnij hasło". Nowe hasło zostanie automatycznie wysłane na Twój adres e-mail podany w danych przy zakładaniu konta.
W jaki sposób złożyć zamówienie?
Dokładny przewodnik składania zamówiena dostępny TUTAJ.
Zapoznaj się również z procedurą zamawiania mebli fryzjerskich TUTAJ.
W jakim terminie obsługiwane jest moje zamówienie?
Twoje zamówienia wysyłane są zazwyczaj w ciągu 24h od chwili otrzymania wpłaty (przy płatności przelewem) oraz zazwyczaj w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia (przy płatności za pobraniem). Może się zdarzyć, że danego produktu nie posiadamy aktualnie w magazynie, wtedy wysyłka może się opóźnić. W takich sytuacjach jednak zawsze kontaktujemy się z klientem i informujemy go opóźnieniu.
Zamówienia mebli:
Meble fryzjerskie są produkowane pod zamówienie Klienta. Dobrany może być skaj, rodzaj podstawy w przypadku foteli fryzjerskich, czy też płyta meblowa, z której zostanie wyprodukowany mebel. Firmy produkujące meble zastrzegają sobie termin do trzech tygodni na realizację i dostarczenie mebli. Przy przyjmowaniu tego typu zamówienia, zawsze kontaktujemy się z klientem i indywidualnie ustalamy wszystkie szczegóły odnośnie realizacji.. Więcej informacji na temat zakupów mebli możesz znaleźć TUTAJ. W naszej ofercie posiadamy również meble dostępne w 48h.
W jaki sposób sprawdzić, czy moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail zawierający informacje na temat Twojego zamówienia oraz link z prośbą o potwierdzenie złożenia zamówienia. Warunkiem do przyjęcia zamówienia do realizacji jest kliknięcie w podany link i potwierdzenie dokonania zakupów. Zamówienia nie potwierdzone nie są realizowane.
Możesz też w dowolnej chwili śledzić stan realizacji swojego zamówienia poprzez zalogowanie się na sklepie fryzomania.pl (musisz być zarejestrowanym użytkownikiem). Będziemy informować Cię również pocztą elektroniczną o zmianie statusów Twojego zamówienia.
W jaki sposób mogę zmodyfikować lub anulować zamówienie?
Do momentu kiedy towar nie został wysłany, masz możliwość anulowania oraz dowolnej modyfikacji zamówienia. By tego dokonać prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.
Jakie sposoby płatności są dostępne?
1. Płatność przelewem bezpośrednio na nasze konto:
PKO BP 49 1020 2036 0000 0102 0313 3923
Fryzomania z o. o.
2. Płatność przelewem on-line za pośrednictwem serwisu Payu.pl. Jest to szybki przelew on-line z Twojego banku dokonywany za pośrednictwem serwisu Payu.pl. Banki obsługiwane przez Payu.pl: Alior, BGŻ, BOś, BHP, BZ WBK, Citi Handlowy, Deutsche Bank, Euro Bank, FM Bank, Fortis BNP Paribas Bank, GetIn Bank, HSBC Bank Polska, ING Bank, Invest Bank, Inteligo, KredytBank, Lukas Bank, Mbank, MeritumBank, Milenium, Multi Bank, Nordea, Pekao S.A., PKO BP, Pocztowy, Polbank, Raiffeisen Bank, SGB, Volkswagen Bank.
3. Płatność za pobraniem: opłaty za zamówione towary dokonujesz w momencie doręczenia paczki przez Kuriera bądź listonosza. Kwota pobrania podana jest na paczce.
Czy podatek VAT jest wliczony w cenę?
Ceny podane na sklepie są cenami BRUTTO. Zawierają zatem podatek VAT.