Jak kupować meble?

Zakup mebli to duża inwestycja dla każdego salonu fryzjerskiego, dlatego robimy wszystko, by ułatwić Tobie ich zakup oraz aby cała transakcja przebiegła sprawnie.

1.Kupując meble do salonu odpowiednio dobierasz do nich skaj, podstawę bądź płytę drewna, z jakiej mebel zostanie wyprodukowany. Na karcie produktu w dodatkowych opcjach po prawej stronie, wymienione są rodzaje skaju do wyboru. Zauważ, że skaje są w różnych cenach. Gdy wybierzesz daną opcję, cena na karcie produktu automatycznie się zmieni. jak kupować meble

2. Pod opisem każdego produktu zamieszczony jest próbnik skajów oraz płyt – możesz z niego wybrać dokładny kolor skaju danego rodzaju bądź kolor płyty meblowej. Po najechaniu na zdjęcie, obok pojawi się zdjęcie w powiększeniu.


skaje mebli



3. W przypadku foteli fryzjerskich możliwe jest również dobranie odpowiedniej podstawy. Zamieszczone są one również na karcie produktu.

4. Kupując meble nie określasz dokładnie koloru skaju tylko jego rodzaj. Nie podajesz również koloru płyty.

5. Aby ustalić te szczegóły zamówienia, możesz skontaktować się z nami telefonicznie 508 273 057 bądź poczekać na nasz telefon do Ciebie. Zadzwonimy zaraz przyjęciu zamówienia na nasz sklep.

 

Ważne:

 

  • Pamiętaj, że meble są produkowane pod Klienta, z odpowiednim skajem, podstawą bądź płytą drewna i proces ten może trwać ok. 14-21 dni roboczych.
  • Po uzgodnieniu szczegółów zamówienia, wyślemy do Ciebie e-maila ze szczegółowym opisem zakupu oraz fakturą pro-forma. Jeśli zamówienie jest zgodne, Klient jest zobowiązany odpowiedzieć na e-maila oraz wpłacić przedpłatę w wysokości 20% kwoty zamówienia. Gdy pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym koncie, zamawiamy meble.
  • Gdy meble są już gotowe do wysyłki, prosimy Klienta o wpłatę pozostałej kwoty za zamówienie.
  • Po otrzymaniu całości wpłaty, meble dowożone są do Klienta. Dostawą zajmuje się firma produkująca meble. Cena wysyłki uzależniona jest od wagi produktu i podawana w koszyku przy finalizacji zamówienia.
  • Przy odbiorze, proszę o dokładne sprawdzenie przesyłki. Kurier ma obowiązek zaczekać na sprawdzenie mebli i spisanie protokołu szkody w wypadku ewentualnego uszkodzenia.
widget po rozwinięciu